Aktīvās pārdošanas metode, kas uzrāda visefektīvākos pārdošanas rādītājus.
TELEMARKETINGS
Pārdošana profesionālā līmenī ir vienmēr bijusi mūsu zvanu centra galvenā prioritāte. Pateicoties prasīgiem klientiem esam ieguvuši pieredzi, kas palīdz mums realizēt dažādus telemārketinga pakalpojumus kvalitatīvāk un efektīvāk par mūsu konkurentiem.
Darbā izmantotā precīzā klientu vadības programmatūra palīdz pieturēties pie visām vienošanām un solījumiem. Neizejot no biroja jums pašam ir iespēja sekot katram klienta solim un pārliecināties, ka tiek realizēts daudz pārdošanas pasūtījumu.
Šobrīd mūsu piedāvājumā ir dažādi pārdošanu veicinoši pakalpojumi, piemēram:
-
datu bāzu izveidošana un atjaunošana
-
tirgus pētījumi
-
apmierinātības pētījumi
-
pārdošanas stratēģijas konsultācijas
-
potenciālo klientu iepriekš atlasīšana
-
pārdošanas sanāksmju iepriekš vienošanās
-
tiešais mārketings-pārdošana
-
papildus pārdošana esošajiem klientiem
-
sveicienu zvani
-
atgādinājuma zvani (parādniekiem)
Ar pārdošanu saistītu darbību pirkšana no zvanu centra var būtiski palīdzēt palielināt pārdošanas apjomus gan esošajiem, gan jaunajiem klientiem. Mēs palīdzam palielināt apgrozījumu ar efektīvas pārdošanas tehnikām, tāpat labprāt sniedzam padomu par citu pārdošanas procesa etapu gaitu.
Vajadzības gadījumā izskaidrojam, ar ko jūsu klienti ir un nav apmierināti, un kas klientiem nepieciešams. Papildus pārdošanas apjoma palielināšanai iegūsiet svarīgu informāciju, kas palīdz izpildīt klientu vēlmes un uzturēt vai uzlabot attiecības ar klientiem.
DATU BĀZES
Laiku pa laikam nepieciešams klientu datu bāzes, to saturošo informāciju atjaunot - to var veiksmīgi izdarīt ar telefona palīdzību, lai izvairītos no kļūdām, kas rodas, piemēram, internetā veiktās aptaujās vai pārprašanu - tieši runājot ar klientu vienmēr var iegūt precīzāku atbildi.
ATGĀDINĀJUMA ZVANI PARĀDNIEKIEM
Gadās, ka klients nesamaksā rēķinu noteiktajā termina. Ja šādu klientu ir daudz, ir grūti ar tiem rezultatīvi un sekmīgi kontaktēties.
Esam guvuši ļoti labus rezultātus kontaktējoties ar klientiem pa telefonu. Draudzīgi un civilizēti atgādinām par nesamaksāto rēķinu sekām- parādu piedziņas nepieciešamība klientu vidū krasi samazinās un daudz klientu ir pat pateicīgi, ka šoreiz zvans nav saņemts no parādu piedziņas firmas.
PĒTĪJUMI
Ja nepieciešams izpētīt savu klientu vai kādas plašākas mērķa grupas viedokli un uzvedības trendus, un arī apmierinātību, ir vērts veikt pētījumu vai aptauju. Pa telefonu ir iespējams diezgan īsā laika posmā sasniegt lielu skaitu cilvēku.
Esam ar dažādu aptauju veikšanu nodarbojušies jau ilgu laiku, mums ir apmācīti un pieredzējuši telefona intervētāji, kas veic pētījumus iedzīvotāju un uzņēmumu vidū.
PALĪDZĒSIM, JA…
„Vēlaties palielināt pārdošanas rezultātus, bet labus pārdevējus grūti atrast…“
„Mēs neesam mēģinājuši nodarboties ar tiešo pārdošanu , vēlamies redzēt, kādu rezultātu tas dos sadarbībā ar profesionāliem…“
„Mēs esam izstrādājuši savu klientu bāzi, un tagad mēs gribam atrast jaunus klientus, bet nezinam, kā tos piesaistīt…“
„Ir labi zināt, ka ar pārdošanu nodarbojas sava jomas profesionāļi…“