Kā piesaistīt uzņēmumam nākamos 50 lojālus klientus?


Pēdējo mēnešu laikā esam pētījuši atbildes uz ļoti interesantu uzņēmumu jautājumu:

ko jūsu pārdošanas komanda šodien dara savādāk, lai jūsu firmai izveidotu jaunas ilgtermiņa attiecības ar klientiem?

Pārsvarā ir divi pārdošanas komandu modeļi, kurus lieto lielākajā daļā uzņēmumu:


1. Pārdošanas komanda kā klientu menedžeru komanda - klients atrod ceļu uz uzņēmumu, izmantojot mārketinga kanālus, reklāmu vai ieteikumus, un viņu apkalpo attiecīgas jomas speciālisti. Viņi prot uzdot pareizos jautājumus; pārzina sava produkta / pakalpojuma trūkumus un atrod klientam piemērotu, personīgu risinājumu.


2. Pārdošanas komanda kā karjeras kāpnes – klientu menedžeri ar ilgstoši veiksmīgu pārdošanas pieredzi strādā ar lieliem klientiem un apstrādā lielākus pieprasījumus un piedāvā vissarežģītākos risinājumus, savukārt iesācēji ir enerģiski pārdošanas konsultanti, un viņi izveido attiecības ar jaunajiem klientiem, paplašina portfeļus un pamazām virzās uz to, lai arī viņiem būt lielāki klienti ar lielākiem pasūtījumiem.

Labajos laikos nav jādomā par to, vai kaut ko var izdarīt vēl labāk, būt ievērojami produktīvākam ar to pašu personālu, vai uztraukties par to, kāpēc mūsu galvenais jaunā apgrozījuma avots ir nejaušs cenu pieprasījums.



Konsekventi zvaniet saviem esošajiem un nākamajiem klientiem


Laikā, kad kontaktu veidošana ar jauniem partneriem daudzām pārdošanas komandām ir dzīvības jautājums, mūsu sarunas ir bijušas vēl saturīgākas nekā iepriekš. Tātad, kā lai saglabā savus labos pārdošanas cilvēkus tā, lai viņi strādātu ar to pašu slodzi un kā piesaistīt jaunus ilgtermiņa partnerus?



Daži ieteikumi mūsu partneru panākumiem, kā arī labo ideju apkopojums:


- saglabājiet esošo klientu, domājiet ar viņu un kopīgi uzziniet, kā jūsu produkts vai pakalpojums var viņam vislabāk palīdzēt neparedzētā situācijā

- esiet aktīvs un meklējiet daudz vairāk kontaktu ar potenciālajiem klientiem nekā iepriekš. Kas zina, varbūt jūs viņiem šobrīd esat visvairāk vajadzīgs?

- padomājiet vairākus soļus iepriekš, uzticēšanās saziņai prasa laiku, un ārkārtas situācija nav mūžīga. Sāciet veidot ilgtermiņa attiecības ar klientiem, pirms to dara kāds cits

- mērķējiet un novērtējiet savas pārdošanas komandas aktivitātes, meklējot jaunu klientu, izveidojiet vislabāko iespējamo platformu saviem cilvēkiem šo mērķu sasniegšanai


Mēs palīdzēsim daudziem mūsu partneriem spert pirmo drosmīgo soli un piesaistīt interesentus jūsu uzņēmumam. Sazinieties ar mums, un mēs ar prieku jums pastāstīsim, kā:


1. Mēs ar vienkāršiem rīkiem atradīsim jums piemērotu mērķa grupu

2. Mēs ilgstoši sadarbojamies ar lielu skaitu potenciālo klientu

3. Mēs novērtējam sava darba panākumus

4. Mēs uzturam augstus kvalitātes standartus mūsu saziņā ar klientiem

5. Mēs organizēsim jums tikšanos ar 40-50 jauniem klientiem


Sazinieties ar mums, un mēs noorganizēsim bezmaksas konsultācijas laiku jums piemērotā tīmekļa konferenču vidē!