24/7 ZVANU CENTRA PAKALPOJUMI

Mēs komunicējam tā, lai jūsu klients jūs mīlētu- lai jūs varētu savu enerģiju koncentrēt uz savu galveno nodarbošanās jomu.

Klientu apkalpošana vai pārdošana pa telefonu droši vien nav jūsu uzņēmuma galvenā nodarbošanās joma, bet gan līdzeklis vēlamo mērķu sasniegšanai. Ar jūsu klientiem nodarbojas mūsu zvanu centra apmācītie un pieredzējušie darbinieki- katru dienu profesionālā līmenī. 

 

SIA Contactic prioritāte ir komunikācija ar klientiem, citu uzņēmumu klientiem. Strādājam efektīvi un rezultatīvi par labu jūsu mērķiem - iegūstiet lielāku pārdošanas apjomu un vairāk apmierinātu klientu.

Apkalposim tavus klientus labāk kā to spēj tu. 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā.

 

TAVI IEGUVUMI!

Zvanu centra profesionāļi: gan klientu apkalpošanu, gan pārdošanu telefoniski veic apkalpošanas eksperti, kuri ikvienā situācijā patur prātā klienta vajadzības un apmierinātību.

Pastāvīgs treniņš: lai uzturētu augstu līmeni, mācīšanās un sevis pilnveidošana gan pārdevējiem pa telefonu, gan klientu apkalpotājiem ir pastāvīga daļa no darba. Saglabāto zvanu analīze ietilpst ikdienas atsauksmju apmācībās.

Caurspīdīgums un ātrums: apkalpojam tavus klientus reāllaikā pēc atjaunotās informācijas. Tas nodrošina, ka visas izmaiņas uzreiz nonāk līdz darbiniekam, un līdz klientam nonākošā informācija vienmēr ir korekta.

Pieredzes: mums ir pieredze ļoti dažādu, vienkāršāku un arī ļoti sarežģītu klientu apkalpošanas un telemārketinga risinājumu kartēšanā, radīšanā un attīstīšanā. Mūsu pakalpojumus izmanto vairāķ kā 50 vietējo un starptautisko uzņēmumu Igaunijā un Latvijā. 

Profesionāla tirdzniecības vide: mūsu uz iznākumiem un kvalitāti orientētā pārdošanas vide tiek galā ar ikvienu zvanu. Visos birojos ir savs tirdzniecības treneris, komandas vadītājs, kurš pieskata, lai zvani tiktu pieņemti un veikti profesonāli un efektīvi.

Rezultāti: tavi pārdošanas rezultāti ievērojami uzlabosies pateicoties mūsu ekspertu zināšanām un lietpratīgajām pārdošanas stratēģijām. Nodrošinam labāko pārdošanas rezultātu efektīvāk par konkurentiem.

100% zvanu ierakstīšana: savā zvanu centrā ierakstam visus zvanus, nepieciešamo informāciju ātri atrodam pakalpojuma vai apkalpotāja griezumā. Pakalpojuma kvalitāte un saturs ir kontrolējams un caurskatāms.

Ziņojumi: Savā e-pastā regulāri saņemsi statistikas informāciju par zvaniem un zvanu minūtēm, zvanu garumu un citiem parametriem. 

Vairāki vadošie zīmoli jau ir uzticējuši savus klientus mums.

SIA CONTACTIC

Raiņa 18

LV-5401 Daugavpils

  • Facebook - Grey Circle

Reģ nr: 40103948643 

Konta nr: LV04UNLA0050023776546