Nopietna vai steidzama jautājuma gadījumā klients vēlas rast risinājumu uzreiz, tādēļ tas zvana, lai runātu ar „īsto“ cilvēku. Vienkāršāku jautājumu gadījumā priekšroka tiek dota anonīmākiem saziņas kanāliem, kā e-pasts vai saruna tiešsaistē.
Tāpat no zvanu centra izejošie kontakti nenotiek tikai telefoniski – tapat kā klienti sazinās caur dažādiem kanāliem, tāpat arī mēs ar klientiem komunicējam ar dažādu līdzekļu palīdzību.
Domājam par ikvienu kientu. Arī biznesa klientu risinājumi ir atkarīgi no vajadzībām- tavām vajadzībām. Koncentrējamies uz savu klientu biznesu un peļņu, strādājam tā vārdā, lai tev būtu vienkāršāk.
Mums ir pieredze ļoti dažādās jomās, un pateicoties mūsu klientu augstajām prasībām spējam reaģēt uz gaidīto. Sarežģīti pakalpojumi un augstas prasības ir padarījuši mūs par tiem, kas esam.
Ņem vērā, ka labas klientu attiecības sākas ar kvalitatīvu mārketingu. Patiecoties mūsu pieredzei, esošajām pārdošanas stratēģijām un prasmīgiem pārdevējiem vari būt drošs par iznākumu.
Kontaktējamies ar taviem esošajiem un topošajiem klientiem. Esam koncentrēti uz to, lai atbilstu visām, ar tavu pārdošanu saistītām, vajadzībām. Palīdzam palielināt klientu bāzi un pārdot vairāk – gan telefoniski, gan e-pasta ceļā.
-
Telefona mārketings / pārdošana pa telefonu
-
Tiešais mārketings
-
Tirgus izpēte pa telefonu
-
Web izpēte
-
Slepenā pircēja metode
-
Zvani parādniekiem
-
Datu bāzes
Mums ir pieredze zvanu centrā ienākošo pieprasījumu apkalpošanā daudz dažādās klientu apkalpošanas jomās – piemēram, apdrošināšanas, infotelefona, pasūtījumu pieņemšanas, tehniskā atbalsta un sekretāra pakalpojumu.
Nodod klientu apkalpošanas darbības mūsu zvanu centra rīcībā, un mēs palīdzēsim tev apsteigt savus mērķus un arī konkurentus.
-
Klientu apkalpošana
-
Info tālrunis
-
Pārdošana pa pastu
-
Pasūtījumu pieņemšana
-
Tiešais mārketings
-
Kampaņu tālrunis
-
Tērzēšana tiešsaistē
-
Papildus pārdošana sarunas laikā
-
Back-office darbības