KLIENTU APKALPOŠANAS RISINĀJUMI 

Ikviens pakalpojums ir dažādu risinājumu kombinācija, lai saskaņotu tavas firmas vajadzības ar mērķiem.

PASŪTĪJUMU NOFORMĒŠANA

Visu iespējamo pirkumu veikšana ērti vai majas vai birojā ir kļuvusi par ikdienu arī Latvijā. Vairumā gadījumu veicot pirkumu klients tomēr vēlas komunicēt arī ar apkalpotāju.

Telefona ceļā var sniegt detalizētāku informāciju, ieteikt papildus preces, apgāzt šaubas un līdz galam noformēt pirkumu. Komunicēšana ar profesionālu pārdošanas speciālistu dod klientam drošību un apmierinātību veicot izdevumus.

  • Pasūtījumu noformēšana pa telefonu

  • Papildus preču un pakalpojumu pārdošana zvana laikā

  • Aizejošo klientu apturēšana

  • Rakstisko pasūtījumu ievadīšana

Pasūtījumu pieņemšana var būt daļa no pilnas klientu apkalpošanas pakalpojumiem, tādējādi apkalpotājs redz arī klienta pasūtījumu vēsturi, maksājumu info utml.

PĀRDOŠANAS APKALPOŠANAS LAIKĀ

Klientu apkalpošana jau sen vairs nav tikai atbildēšana uz klientu jautājumiem. Klientu apkalpošanas procesa uzdevums ir nodrošināt klienta apmierinātību, izprast tā vajadzības un pārsniegt gaidīto.

Apkalpošanas mērķis vienmēr ir tieša vai netieša pārdošana. Ar pārdošanu saistītu darbību ieprikšana var palīdzēt tavam uzņēmumam zīmīgi palielināt pārdošanu gan esošajiem, gan jaunajiem klientiem.

Prasmīga papildus pārdošana palielina gan klientu, gan arī tava uzņēmuma apmierinātību. Apmācīti un pieredzējuši apkalpotāji iepazīstina klientam papildus iespējas vai papildus preces, piedāvājot visprātīgāko risinājumu un cenu atkarībā no klienta vajadzībām. Vinnētāji ir visi.

INFO TĀLRUNIS

  • Klients no apkalpotāja pārsvarā iegūst informāciju, piemēram, satiksmes kustības informāciju, lietošanas noteikumus utml., bet pakalpojumu izvēlē ir arī vispārīgs info tālrunis, kur var jautāt jebko.

  • Info izsniedz atbilstoši online-programmā reāllaikā mainīgajām norādēm, lai visi apkalpotāji strādātu pēc vienādiem noteikumiem, un mainīgā informācija nonāktu līdz klientam tās stāšanās spēkā brīdī.

  • Labs risinājums gadījumā, kad taviem darbiniekiem jāatbild uz jautājumiem un pieprasījumiem, kas ik dienas ir diezgan līdzīgi – pakalpojuma iegāde zīmīgi ietaupa tavu darbinieku laiku.

  • Pārslodze – ja visas telefona līnijas ir aizņemtas vai birojā neviena nav, zvani tiek novirzīti automātiski mūsu apkalpotājiem, kuri ir pieejami tieši tad, kad nepieciešams.

 

KLIENTU ATBALSTS

  • Pilna klientu apkalpošana – mēs esam tava klientu apkalpošanas nodaļa no sākuma līdz beigām – klients gūst risinājumu ikvienam jautājumam.

  • Daļēja apkalpošana – atbildes uz tipiskiem jautājumiem tiek sniegtas no zvanu centra apkalpotāju puses, specifiskākas tēmas tiek novirzītas tava uzņēmuma speciālistiem.

  • Tehniskais atbalsts – instruēšana lietošanā un bojājumu novēršana, bojājumu ziņojumu pieņemšana un nodošana tālāk, klients iegūst informāciju, kā rīkoties tālāk.

  • Pārslodze – ja visas telefona līnijas ir aizņemtas vai birojā neviena nav, zvani tiek novirzīti automātiski mūsu apkalpotājiem, kuri ir pieejami tieši tad, kad nepieciešams.

 

SEKRETĀRA PAKALPOJUMS

  • Uz ikvienu telefona zvanu jāatbild tā, lai klientam nebūtu jāpārzvana.

  • Zvanu centra sekretārs novirza zvanu vai pieņem no klienta ziņojumu un nodod to attiecīgajai personai tavā uzņēmumā.

  • Klients uzreiz zvana laikā saņem galveno informāciju, kā darba laiki, adrese utml.

 

 

DISPEČERA PAKALPOJUMS

  • Avārijas, bojājumus un traucējumus reģistrē un nodod tālāk tehniķiem, kas reaģē uz izsaukumu.

  • Ziņojumi tiek reģistrēti, un tie saglabājas aktīvi līdz tiek atzīmēti kā atrisināti.

  • Klienti iegūst informāciju un instrukciju no apkalpotāja, kā rīkoties tālāk.

 

ATZVANĪŠANA

Ātra atbildēšana uz zvaniem ir zvanu centra prioritāte. Tomēr var rasties situācijas, kurās kādu iemeslu dēļ klients pats pārtrauc zvanu vai izlemj atzvanīt sev piemērotā laikā.

Viens no mūsu klientu apkalpošanas pakalpojumiem ir atzvanīšana šādiem klientiem. Tāpat rindā gaidošiem klientiem varam sniegt iespēju izvēlēties atzvanīšanas laiku. Ja apkalpotājs atbrīvojas, tas redz atzīmi, un pie pirmās iespējas atzvana klientam, lai noskaidrotu- kā varam palīdzēt.

BACK-OFFICE PAKALPOJUMS

Rutīnas darbi var būt nogalējoši. Vai nu tie ir tik daudz, ka nevar paspēt visus izdarīt vai tik maz, ka gadās aizmirst.
 

Šādu darbu veikšanai radīsi idēalu risinājumu mūsu zvanu centrā – nekas neaizmirsīsies, un viss tiks laikā paveikts.
 

Skenēšana, printēšana, piezīmju pielīmēšana, vēstuļu nosūtīšana, e-pastu un īsziņu sūtīšana un arī vēstuļu atvēršana, datu ievadīšana un datu bāzu uzturēšana ir tikai daži piemēri, ar ko mūsu back-office ikdienā nodarbojas. 
 

WEB TĒRZĒŠANAS PĀRVALDĪŠANA

Čats jeb web tērzēšana ir aizvien lielāku popularitāti gūštošs klientu sazināšanās kanāls, iekļaujot arī klientu komunikāciju caur sociālajiem medijiem, kur klients gaida atbildi uzreiz.


Tāpat kā atbildam uz telefonu zvaniem 24/7, mūsu apkalpotāji ir gatavi jebkurā laikā atbildēt klientiem arī web tērzēšanas veidā
 

 

(E-)VĒSTUĻU PĀRVALDĪŠANA

Lai arī kāds ir tava uzņēmuma standarts – vai uz e-pastiem vai vēstulēm atbildēt 2 stundu, 2 darba dienu vai nedēļas laikā – mēs spējam šo standartu nodrošināt.
 

Informāciju parvaldoši kompetenti apkalpotāji seko pastkastes darbībai un atbild uz klientu pieprasījumiem atbilstoši prasībām, cilvēcīgi un draudzīgi.
 

 

KAMPAŅAS TĀLRUNIS

  • Mārketinga kampaņas atbalsta tālrunis uz noteiktu laika periodu

  • Iespējams izsniegt informāciju, reģistrēt datus utml., ko kampaņa paredz

  • Atbildēšana uz zvaniem ar kampaņas saukli, informācijas izsniegšana uzvarētājiem par balvas saņemšanu, kampaņas noteikumu izskaidrošana utml
     

PALĪDZĒSIM, JA…

„Klientu apkalpošana ir svarīga, lai gan tā nav mūsu firmas pamatnodarbošanās…“

 

„Klientiem ir tik daudz jautājumu, un mani darbinieki visu laiku runā pa telefonu, bet to pamatdarbs paliek nepadarīts…“

„Mums ir viskvalitatīvākais pakalpjums un viskompetentākie tehniķi, bet runāšana ar klientiem nav to stiprā puse…“

 

„Mums caurām dienām jāatbild uz tiem pašiem jautājumiem, to varētu pat darīt mašīna…“

„Mēs zaudējam svarīgus klientus, jo nevaram paspēt pieņemt visus pasūtījumus…“

 

SIA CONTACTIC

Raiņa 18

LV-5401 Daugavpils

  • Facebook - Grey Circle

Reģ nr: 40103948643 

Konta nr: LV04UNLA0050023776546