Aug 8, 20184 minSteidzami vai svarīgi: kā labāk izmantot laikuLaika plānošana ir viens no lielākajiem stresa radītājiem darba vidē. Eizenhauera ātruma/nozīmīguma princips palīdz saprast, kādām ir jābūt
Feb 1, 20172 minVai tu jau atzvanīji savam klientam?Runājot par klientiem ir skaidrs, ka griežoties pie tiem ātra reaģēšana ir svarīga vienmēr- gan pa telefonu, gan e-pasta ceļā, tāpat arī,...
Sep 5, 20161 minAktīva pārdošana - aktīva atpūtaMūsu komanda prot ne tikai aktīvi pārdod, bet arī aktīvi atpūsties. 13. un 14.augustā baudījām izklaides Valmā, Igaunijā. Bija patīkami...
Sep 2, 20163 minKlientu gaidas mainās - tūkstošgades bērnu ietekmePar tūkstošgades bērnu brīnumainajām īpašībām ir atrodami neskaitāmi raksti. Šoreiz atradu Vocalcom blogā vērtīgu rakstu- tajā uzskaitīti...
Jun 9, 20165 minPavasara lielā tīrīšana klientu apkalpošanā – ko mainīt, lai klienti kļūtu laimīgāki?Klientu apkalpošanā iespējamās vājās vietas ietekmē ne tikai uzņēmuma peļņu un tēlu, tās ietekmē visu komunikāciju ar klientiem un...
Apr 15, 20165 minPārdošana - labākā darba 7 iemesliKāpēc pārdošana ir vislabākais darbs, un kāpēc pārdevēji ir vislieliskākie cilvēki? Zinu vairākus cilvēkus, kas ir pārliecināti, ka ir...